(( برش لیزر فولاد ))

1400/08/08 در ساعت 15:58:32

فولاد یکی از رایج‌ترین فلزات مورد استفاده صنایع در سراسر جهان است و از همین رو برش لیزر فولاد یکی از مهم‌ترین فرایندهای تولید است. یکی از محبوب‌ترین فلزات در بازار، فولاد ضدزنگ است که البته گران‌تر از سایر انواع فولاد است.

(( برش لیزر فولاد ))

(( برش لیزر فولاد ))

تعریف فولاد :

فولاد نوعی آلیاژ ساخته شده از عنصر آهن می باشد که بین ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن از جنس کربن است. خواص فولاد به کمک تغییر در درصد کربن، عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی قابل کنترل می باشد .


تعریف بیشتر فولاد در ویکی پدیا

برش فولاد

تولید قطعات توسط برشکاری لیزر در مجموعه صنعتی ایران فلز به طور گسترده‌ در این صنعت پذیرفته شده است. برش لیزر مزایای مختلفی از جمله انعطاف‌پذیری بالا نسبت به پارامترهای فرآیند و نوع مواد از خود نشان داده و همچنین برای اشکال پیچیده و دارای ابعاد مختلف قابل استفاده است در برش لیزر صفحات فلزی، تنش حرارتی در منطقه‌ای از مقطع برش گسترش یافته و خواص مواد و شرایط برش بر سطح تنش حرارتی تاثیر می‌گذارد.

فولاد یکی از رایج‌ترین فلزات مورد استفاده صنایع در سراسر جهان است و از همین رو برش لیزر فولاد یکی از مهم‌ترین فرایندهای تولید است. یکی از محبوب‌ترین فلزات در بازار، فولاد است. اما مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی و کیفیت بالا، آن را به طور گسترده‌ای در صنایع متعدد پرکاربرد ساخته است. مجموعه صنعتی ایران فلز تا کنون بیش از هزاران مورد ورق‌های فولادی را برای صنایع مختلف، طراحی و برش داده است. برش لیزر فولاد با ضخامت‌های زیر یک میلیمتر تا 15 میلیمتر با دستگاه‌های مجموعه صنعتی ایران فلز با کیفیت و دقتی بی‌نقص و استثنایی انجام می‌شود.
 برش لیزر فولاد دومین کاربرد رایج تکنولوژی برش لیزر است. کیفیت برش لیزر با استفاده از گاز  اکسیژن کمک می‌کند که سطح جزئیات قابل دستیابی بالاتر رود و ضخامت‌ها و طرح‌های دقیق‌تر و ظریف‌تری تولید شود. تیم متخصص مجموعه صنعتی ایران فلز برش لیزر فولاد را برای صنایع مختلف دارویی، پزشکی، غذایی و شیمیایی طی پروژه‌های مختلف انجام داده است.
 

نظر جدید
0%